فرصت های شغلی کارخانجات آرد میلاد آذربایجان

فرصت های شغلی

فرصت های شغلی کارخانجات آرد میلاد آذربایجان 

ما در کارخانجات تولیدی آرد میلاد آذربایجان برای ردیف های شغلی زیر از بین آقایان دنبال همکارانی برای رشد و پیشرفت در کنار هم هستیم. بعد از مطالعه شرایط اگر فکر می کنی که شرایط زیر رو داری و اینقدر قوی هستی که از پس این موقعیت بر بیایی و همراه  شرکت ما رشد کنی رزومه ات را ارسال کن ، ما مشتاقیم شما را هم در کنار خود داشته باشیم.

  • کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفی :

هدف ما ارائه محصولی با کیفیت مناسب هست ؛ اگر شما مهندس صنایع غذایی با سابقه کار آزمایشگاه واحدهای صنعت غذایی و مهارت لازم در اندازه گیری پارامترهای کیفی محصولات غذایی، ثبت گزارشات، نگارش مستندات بخش و انجام دقیق و صحیح کلیه آزمون های محوله مطابق استانداردهای تعریف شده را دارین، میتونین در رسیدن به این امر ما را یاری نمایید.

  • اپراتور تولید :

ما با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های آردسازی روز دنیا به دنبال تولید محصولی با کیفیت هستیم، اگر شما فردی علاقه مند و دارای تجربه کاری مرتبط با صنعت ما هستین یا در مدت زمان کوتاهی، آموزش کار با این دستگاه ها رو یاد میگیرین، میتونین به عنوان اپراتور تولید در کنار ما باشید.

  • مدیر منابع انسانی :

با توجه به اهمیت بالای منابع انسانی در شرکت ما، اگر شما مدرک لیسانس و بالاتر در رشته های انسانی و یا سابقه مدیریت در منابع انسانی با تخصص لازم  در فرایند های منابع انسانی، دانش مدیریت عملکرد، قانون کار و همچنین توسعه و نگهداشت منابع انسانی را داشته باشید میتونین در مجموعه ما برای رسیدن به اهداف تعریف شده استخدام بشین.

  • نیروی خدمات :

یکی از اصلی ترین ارزش های ما نظافت بطور کامل و دقیق تمام واحد های شرکت است، اگر شما فردی با روحیه بالای کار تیمی و دقیق در انجام امورات محوله به خود هستین میتونن عضوی از خانواده بزرگ و صمیمی ما باشین.

  • نیروی انبار :

هدف اصلی شرکت ما ارج نهادن به مشتریان محترم می باشد و با توجه به اینکه یکی از خواسته های اصلی مشتریان عزیز تحویل سریع محصولات می باشد، بنابراین اگر شما فردی با نیروی بدنی بالا هستین ؛ میتونین در واحد انبار بارگیری محصولات  با ما همکاری داشته باشین.

  • کارپرداز امور اداری :

با توجه به حجم بالای ارتباط شرکت ما با ارگان ها و اداره جات مختلف در راستای پیشبرد اهداف شرکت، اگر شما روابط عمومی بالا و در عین حال قدرت ارتباط و مذاکره بالایی دارین و میتونین کارهای اداری و مذاکرات شرکت ما با نهادهای مختلف را به نتیجه مطلوب تعیین شده برسونین، خوشحال میشیم عضوی از مجموعه بزرگ ما باشین.

 

  • رزومه ات را درواتس اپ یا ایتا به شماره  09120756863  ارسال کن.
  • محل کار برای فرصت های شغلی جدید و فوق در شهرستان مرند بوده و علاقه مندان برای حضور بایستی ساکن شهرستان مرند باشند.
  • برای دسترسی به اظلاعات بیشتر میتوانید به پیج اینستاگرام کارخانجات آرد میلاد آذربایجان مراجعه کنید.

فرم درخواست استخدام

این فرم به جهت اعلام آمادگی و ارسال اطلاعات شما عزیزان در جهت استخدام و همکاری با کارخانجات آرد میلاد آذربایجان ایجاد شده است. لطفا اطلاعات فوق را با دقت پر نموده و در صورتی که شغل درخواستی شما در عناوین شغل های موجود در فرم نباشد بیشتر در مورد شغل خود برایمان توضیح دهید. با تشکر
حداکثر اندازه فایل: 128 MB.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *