فرصت های شغلی در کارخانجات آرد میلاد آذربایجان

فرصت های شغلی

فرصت های شغلی در کارخانجات آرد میلاد آذربایجان

 

ما در کارخانجات تولیدی آرد میلاد آذربایجان برای ردیف های شغلی زیر دنبال همکارانی برای رشد و پیشرفت در کنار هم هستیم. بعد از مطالعه شرایط اگر فکر می کنی که شرایط زیر رو داری و اینقدر قوی هستی که از پس این موقعیت بر بیایی و همراه  شرکت ما رشد کنی رزومه ات را ارسال کن . لطفا همراه رزومه ات یه گزارش کوتاه از دستاوردهای درخشان شخصی و تیمی ات بفرست در ضمن جوانان با استعداد، پرشور و باانگیزه در آرد میلاد دور هم جمع شده اند و برای ارتقا و پیشرفت خود و مجموعه تلاش میکنند و بر اساس عملکرد و دستاوردهاشون ارتقا پیدا می کنند و نه بر اساس جایگاهشون ، ما مشتاقیم شما را هم در کنار خود داشته باشیم.
مدیر منابع انسانی شما باید مدرک لیسانس و بالاتر رشته های انسانی و سابقه مدیریت در منابع انسانی با اطلاعات بالا از قانون کار،  فرایند های منابع انسانی و دانش مدیریت عملکرد و همچنین توسعه و نگهداشت منابع انسانی را داشته باشید که بتونید حال مجموعه و پرسنل رو همیشه بهبود بدید.
مدیر فنی و مهندسی شما باید مدرک لیسانس و بالاتر در رشته های فنی مهندسی مخصوصا مکانیک و برق و سابقه مدیریت در این حوزه،  قدرت حل مسئله و دانش فنی بالایی برای اداره واحد فنی مهندسی مجموعه ما را داشته باشید.
مدیر فروش شما باید علم فروش داشته باشید و با روحیه بالا هم بتونید بفروشید و هم کارشناسان فروش رو مدیریت بکنید. در واقع دارای قدرت متقاعد سازی مشتریان، مهارت روابط موثر، مهارت در مذاکره های تجاری و دارای روحیه پیگیری دقیق، سریع و جدی باشید.
کارشناس فروش شما باید پر جنب و جوش باشید و از همه فرصت ها برای فروش بیشتر محصولات استفاده کنید که هم خودتون و هم مجموعه سود کنیم. مهارت در روابط با دیگران و قدرت متقاعد سازی مشتریان و آشنایی با نرم افزارهای فروش رو داشته باشید.
تکنسین فنی شما باید آچار به دست، خلاق،  دارای روحیه تیمی بالا و توان جسمی بالا باشید و اگر در رشته های فنی هم مدرک دانشگاهی داشته باشید بهتره و در الویت قرار خواهید گرفت.

 

رزومه ات را در واتس اپ یا ایتا تا تاریخ 1402/02/31 به شماره 09120756863 ارسال کن.

محل کار برای شغل های فوق در شهرستان مرند بوده و علاقه مندان برای حضور بایستی ساکن شهرستان مرند باشند.

 

فرم درخواست استخدام

این فرم به جهت اعلام آمادگی و ارسال اطلاعات شما عزیزان در جهت استخدام و همکاری با کارخانجات آرد میلاد آذربایجان ایجاد شده است. لطفا اطلاعات فوق را با دقت پر نموده و در صورتی که شغل درخواستی شما در عناوین شغل های موجود در فرم نباشد بیشتر در مورد شغل خود برایمان توضیح دهید. با تشکر
حداکثر اندازه فایل: 256 MB.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

2 پاسخ

  1. باسلام، مدیر منابع انسانی بدونه رزومه مدیریت مورد قبول میباشد
    لازم به توضیح میباشد بنده داری مجوز کارشناس طرح طبقه بندی مشاغل از وزارت کار ۴ سال حضور در هیات تشخیص و حل اختلاف و عضو کمیته طبقه بندی و انضباطی یک شرکت بزرگ در تبریز و عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارگران بخش صنعت استان می‌باشم و مجری اجرای طرح طبقه بندی مشاغل یک شرکت بزرگ نفتی بوده ام، در صورت نیاز میتوانم همکاری نماییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *