کارخانجات آرد میلاد آذربایجان، از نسل آسیابانان کهن

کارخانجات آرد میلاد آذربایجان

کارخانجات آرد میلاد آذربایجان از سال 1379 در استان آذربایجان شرقی آغاز به فعالیت کرده و از سال 1392 با تغییر و تحول در مالکیت کارخانه، مدیریت آن به حافظ ابراهیم‌پور واگذار شده است. این واحد آسیابانی دارای 25 هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی و 120 هزار تن ظرفیت تولید به طور سالیانه است.

 

حافظ ابراهیم‌پور در گفت‌وگو با غلات نیوز با اشاره به برخورداری این واحد آسیابانی از سیستم ذخیره‌سازی هوشمند خاطرنشان کرد: سیلوهای ما بتنی و تمام‌مکانیزه و همچنین مجهز به سیستم PLC، سنسورهای دماسنج و سطح‌سنج و فن‌های هوادهی هستند. همچنین با 44 متر ارتفاع و 23 متر قطر، از بزرگترین سیلوهای خاورمیانه از لحاظ نسبت قطر و ارتفاع به شمار می‌آیند و برحسب شرایط دمایی، گندم را در فضای استاندارد نگهداری می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در کارخانه‌های آرد میلاد آذربایجان از بدو ورود مواد اولیه به کارخانه، آن‌ها را جداسازی و تقسیم‌بندی کرده و در سیلوهای مختلف جهت تولید انواع محصولات، نگهداری می‌کنیم.
ابراهیم‌پور افزود: برترین و متخصص‌ترین مهندسان در بخش آزمایشگاه، کنترل کیفیت و خط تولید کارخانه‌های آرد میلاد آذربایجان فعال هستند و با رصد مستمر و آنالیز لحظه‌ای گندم و فرایند استحصال آرد، شاخصه‌های کیفی و استاندارد محصولات را سنجش می‌کنند.

کارخانجات آرد میلاد آذربایجان

مدیرعامل کارخانه‌های آرد میلاد آذربایجان تصریح کرد: ما با برخورداری از کندوهای متعدد مجهز به سیستم mixing plant ، بالغ بر 30 نوع آرد تخصصی تولید نموده و در فرایند تولید برحسب نیاز از بهبوددهنده‌ها و آنزیم‌های تخصصی استفاده می‌کنیم.
وی اظهار کرد: کارخانه‌های آرد میلاد آذربایجان از نسل آسیابانان کهن و برند ملی ثبت شده است که بیانگر سابقه بالغ بر یکصدساله خانواده ابراهیم‌پور در صنعت آسیابانی است. مدیران و مهندسان کارخانه‌های آرد میلاد آذربایجان به کمک تجربه حاصل از چندین دهه آسیابانی در کنار تخصص و دانش، توانسته‌اند بهترین آرد را به مشتریان خود عرضه کنند.

ابراهیم‌پور در خاتمه تأکید کرد: در حال حاضر ما کاملاً از پتانسیل‌های صادراتی برخورداریم اما به دلیل نوسانات بازار و عدم ثبات قوانین صادراتی داخلی، ترجیح می‌دهیم به جای حضور در بازارهای خارجی، در بازار ایران فعال باشیم و نیاز مشتریان داخلی را تأمین نماییم.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *