فرصت های شغلی

همکاری با ما در آرد میلاد آذربایجان

فرصت های شغلی جدید که میتوانید با احراز هر یک از آن ها به جمع ما بپیوندید :  ما در کارخانجات تولیدی آرد میلاد آذربایجان برای ردیف های شغلی زیر از بین آقایان دنبال همکارانی برای رشد و پیشرفت در کنار هم هستیم. بعد از مطالعه شرایط اگر فکر می کنی که شرایط زیر رو داری و اینقدر قوی هستی که از پس این موقعیت بر بیایی و همراه شرکت ما رشد کنی رزومه ات را ارسال کن ، ما مشتاقیم شما را هم در کنار خود داشته باشیم.

مدیر مالی :

شما باید با دانش مدیریت مالی خودتون سیاست ها و خط مشی های مالی شرکتمون رو تدوین بکنید و راستای تامین نیازهای مالی شرکتمون در اخذ تسهیلات بانکی و امور اعتباری تجربه اش را داشته باشید و همچنین بتونید با ارائه و تحلیل گزارش های مالی مسیر پیشرفت رو به ما نشون بدید.

حراست :

باید بگیم که امنیت شرکت از همه چیز برای ما مهم تره ، برای همین میخوایم امنیت شرکتمون رو به سطح عالی برسونیم، درصورتی که شما تجربه لازم از جمله کار با سیستم، کنترل عبور و مرور، استفاده از وسائل حفاظتی را دارین میتونین به ما در واحد حراست کمک بکنید .

کنترل کیفی :

هدف ما ارائه محصولی با کیفیت مناسب هست ؛ اگر شما مهندس صنایع غذایی با سابقه کار مرتبط با این رشته هستین و تجربه کاری در آزمایشگاه و اندازه گیری پارامترهای کیفی محصولات غذایی را دارین، میتونین در رسیدن به این امر ما را یاری نمایید.

تدارکات و کارپرداز :

شرکت ما چون در حال پیشرفت هست هر روز نیاز داریم اقلام مورد نیازمان را خرید بکنیم، پس اگر شما فردی با تجربه کاری و با پشتکار زیاد هستین که خیالمون از تامین مواد مورد نیاز با قیمت مناسب تخت باشه میتونین در کنار مجموعه ما باشید.

اپراتور تولید :

ما با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های آردسازی روز دنیا به دنبال تولید محصولی با کیفیت هستیم، اگر شما  فردی علاقه مند و دارای تجربه کاری  مرتبط با صنعت ما هستین یا در مدت زمان کوتاهی، آموزش کار با این دستگاه ها رو یاد میگیرین، میتونین به عنوان اپراتور تولید در کنار ما باشید.

تکنسین فنی :

برطرف کردن مسائل فنی تجهیزات ؛ تعمیر و نگهداری دستگاه های تولید از مهمترین کارهای شرکت ماست، اگر شما فردی آچار بدست، با تجربه و دارای مهارت های کافی فنی هستین میتونین عضوی از جمع گروه فنی و مهندسی شرکت ما باشید.

کارشناس تحقیق و توسعه R&D:

اگر شما متخصص و کارشناس صنایع غذایی و پر جنب و جوش هستین، باید بتونین در زمینه تحقیق و توسعه با پیشنهاداتتون  و ارائه راهکار و ایجاد فرصت های مناسب به مجموعه ما کمک بکنید .

 

رزومه ات را درواتس اپ یا ایتا به شماره 09120756863 ارسال کن.

محل کار برای فرصت های شغلی جدید و فوق در شهرستان مرند بوده و علاقه مندان برای حضور بایستی ساکن شهرستان مرند باشند.

فرم درخواست استخدام

این فرم به جهت اعلام آمادگی و ارسال اطلاعات شما عزیزان در جهت استخدام و همکاری با کارخانجات آرد میلاد آذربایجان ایجاد شده است. لطفا اطلاعات فوق را با دقت پر نموده و در صورتی که شغل درخواستی شما در عناوین شغل های موجود در فرم نباشد بیشتر در مورد شغل خود برایمان توضیح دهید. با تشکر
حداکثر اندازه فایل: 128 MB.