شروع مسابقات ملی نانوایان جوان کشور

شروع مسابقات ملی نانوایان جوان کشور از 10/12/1401 .

در این مسابقه که در آکادمی ملی نان ایران برگزار شده است نانوای برترو انتخابی از سوی ایران به مسابقات جهانی فرانسه اعزام خواهند شد.

در اولین دوره مسابقات ملی مهارت، در صبح دهم اسفند 1401 که در آکادمی ملّی نان ایران برگزار شد رقابت بین نانوایان جوان از سراسر کشور جهت انتخاب نانوای جوان برتر ایران و انتخابی تیم ملّی کشورمان در رشته نانوایی حجیم و نیمه‌ حجیم، برای اعزام به مسابقات جهانی لیون فرانسه، آغاز شد.

گزارشاتی که از پایگاه اطلاع ‌رسانی جهاد کشاورزی  و به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدا) صادر شده است، نشان میدهد که در مراسم آغاز به کار این رقابت ‌ها که در آن جمعی از مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی در زنجیره گندم، آرد و نان نیز حضور داشتند، رییس آکادمی ملی نان ایران، مدیر دفتر مسابقات ملی و بین ‌المللی مهارت سازمان فنی و حرفه ‌ای و سرپرست مرکز پژوهش ‌های غلات شرکت بازرگانی دولتی ایران، هر کدام در اظهارات جداگانه ‌ای، لزوم توجه به جوانان علاقه ‌مند به این رشته را مورد تأکید قرار داده و توجه به ایجاد پتانسیل های مناسب و در خور این بخش را حائز اهمیت دانستند .

بر اساس این گزارش، مسابقات ملی مهارت حرفه ‌ای در رشته نانوایی، با مشارکت و همکاری آکادمی ملی نان ایران، اداره‌ کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان، در دست اجراست.

باید توجه داشت که برگزاری چنین رویدادهایی در این عرصه می‌تواند زمینه رشد و پیشرفت مهارت ‌آموزی جوانان علاقه ‌مند به آن را فراهم کند.

کارخانجات آرد میلاد آذربایجان نیز با ارائه محصولاتی مرغوب و با کیفیت و تنوع بالا، در صدد رشد و پیشرفت نانوایان جوان ایرانی در عرصه های داخلی و بین المللی است.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *